Hur vet jag om ni har produkten på lager?
Om produkten ej finns på lager ser man detta direkt under priset på produktsidan. Om ni skulle lägga till ett antal produkter i varukorgen som överstiger det vi har i lager så syns detta som en röd symbol under status i kassan. I de allra flesta fall tar det ett par dagar för oss att fylla på vårt lager om något skulle ta slut. Om du önskar köpa mer av någon produkt än vi för närvarande har i lager, kontakta oss via mail eller telefon så löser vi det snabbast möjligt.

Hur lång hållbarhet är det på produkterna?
Hållbarheten står på respektive förpackning. Om ni undrar över en specifik produkt går det bra att maila, eller ringa till vår telefonsupport då den är öppen. Generellt är det dock lång hållbarhet på kosttillskott.

Kan jag avbeställa min order?
Om du vill avbeställa din order så måste du ringa oss under vår telefontid eller maila och ange namn och ordernummer. Om din beställning redan är skickad går den ej att avbeställa, då måste du hämta ut varorna och skicka tillbaka dem. Läs mer om öppet köp under Köp- och Leveransvillkor.

Vad gör jag om varorna skadas i transporten?
Det är viktigt att kontrollera varorna då du mottager dem. Om emballaget är skadat, meddela transportören detta omgående. Läs mer under Köp- och Leveransvillkor.

Mina varor har inte kommit!
Order vi mottagit innan 12.00 vardagar skickas samma dag. En vanlig orsak till att försändelsen tar längre tid än väntat är att kunden angivit fel mobilnummer för avisering. Om ni misstänker att så är fallet, kontakta oss. Läs mer under Köp- och Leveransvillkor.